فراخوان مقاله!

فراخوان مقاله!

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۰۲۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۶۱
فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی تلاش برای "تولید، ترویج و کاربردی نمودن علم گردشگری در ایران " را در تمامی دوران فعالیت، سر لوحه فعالیت خود قرار داده و بدان عمل نموده است.
          فراخوان مقاله!

فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی تلاش برای "تولید، ترویج و کاربردی نمودن  علم گردشگری در ایران"را در تمامی دوران فعالیت،  سر لوحه فعالیت خود قرار داده و بدان عمل نموده است.

بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر به یکی از چالش های مهم مدیریتی ایران و جهان تبدیل شده است . بحرانی که تمامی عرصه های زندگی سیاسی، اقتصادی، محیطی و اجتماعی کشور از جمله گردشگری  را تحت شعاع خود قرار داده است . با اذعان به ابعاد گسترده این معضل و ضرورت مشارکت و  نقش آفرینی جامعه دانشگاهی در مدیریت این بحران، تصمیم گرفته شد که ویژه نامه ای در این رابطه منتشر شود. این شماره از فصلنامه به مقاله هایی اختصاص  خواهد یافت که با رویکرد توصیفی، تحلیلی، تبیینی و تجویزی به آسیب شناسی و ارائه راهکارهایی برای فائق آمدن بر این بحران پرداخته باشند.

لذا بدینوسیله از تمامی اندیشمندان، پژوهشگران، مدیران و صاحبان کسب و کارهای گردشگری کشور دعوت بعمل می آید که نتیجه مطالعات و تحقیقاتی را که در این رابطه  انجام داده اند را برای چاپ در سامانه فصلنامه بارگزاری مایند.  لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت موضوع، مقاله های ارسالی در کوتاه ترین زمان ممکن داوری خواهند شد و در صورت پذیرش در ویژه نامه ای به چاپ خواهند رسید.

منتظر دریافت مقاله های اصیل، بدیع و کاربردی  شما هستیم.

با آرزوی توفیق


نظر شما :