تحول در انتشارات دانشگاه: مصوبات کلیدی برای افزایش کیفیت و سرعت انتشار

افق‌های تازه در انتشارات: سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه

شورای انتشارات دانشگاه با اتخاذ رویکردهای نوین در انتشار دیجیتال، چاپ بر اساس تقاضا و قیمت‌گذاری دوگانه، گام‌های بلندی در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های خود برداشت.
۱۳ مهر ۱۴۰۴ | ۱۱:۵۴ کد : ۳۰۲۱۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶
جلسه شورای انتشارات دانشگاه با حضور خانم دکتر تیشه یار معاون محترم پژوهشی و جناب آقای دکتر حسینی مدیر محترم مرکز چاپ و انتشارات و سایر اعضا، منجر به تصویب تصمیمات راهبردی با هدف بهبود کیفیت آثار و کاهش زمان انتشار شد. از جمله مصوبات مهم می‌توان به استانداردسازی فرآیندها، سیاست‌گذاری برای انتشار دیجیتال، اجرای چاپ بر اساس تقاضا، و اتخاذ قیمت‌گذاری دوگانه اشاره کرد. همچنین، اعطای بن تخفیف به دانشجویان جدید و افزایش حق‌الزحمه ارزیابان نیز به تصویب رسید تا گامی در جهت حمایت از جامعه دانشگاهی و ارتقای محتوای علمی برداشته شود.
افق‌های تازه در انتشارات: سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه

مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه از تصمیمات کلیدی شورای انتشارات برای تحول و ارتقای فعالیت‌های انتشارات دانشگاه خبر داد

جلسه شورای انتشارات دانشگاه در روز شنبه 29 شهریورماه با حضور معاون پژوهشی دانشگاه و مدیر مرکز چاپ و انتشارات و سایر اعضا برگزار شد. دکتر سید علی حسینی مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه اعلام کرد این شورا با اتخاذ تصمیم‌های راهبردی درصدد است با فزایش کیفیت آثار منتشره، زمان انتشار را کوتاهتر کند. وی هدف از این جلسه را، نوسازی و بهبود فرآیندهای داخلی، افزایش بهره‌وری و پاسخگویی مؤثرتر به نیازهای جامعه دانشگاهی عنوان کرد.

از جمله مصوبات کلیدی این جلسه می‌توان به «بهبود و استانداردسازی فرآیندهای سازمانی» برای کوتاه‌تر کردن چرخه تولید و ارتقای کیفیت، «سیاست‌گذاری در زمینه انتشار دیجیتال» برای ایجاد جریان درآمدی جدید، «اجرای سیاست چاپ بر اساس تقاضا» به منظور کاهش هزینه‌های انبارداری و مدیریت تیراژ، و «اتخاذ سیاست قیمت‌گذاری دوگانه» برای تلفیق اهداف علمی و اقتصادی اشاره کرد. همچنین، طرح‌هایی مانند اعطای بن تخفیف به دانشجویان جدید و افزایش حق‌الزحمه ارزیابان به تصویب رسید تا گام‌های مثبتی در جهت حمایت از دانشجویان و ارتقای کیفیت آثار برداشته شود.

کلیدواژه‌ها: شورای انتشارات


نظر شما :